بالی ووڈ حسینہ ایشوریا رائے اپنے نئی آنے والی فلم میں جڑواں کا کردار نبھائیں گی۔۔۔

ممبئی(میڈیا نیوز ) بالی ووڈ اور ڈبل رول کارشتہ بہت پرانا ہے۔ بھارتی فلم انڈسٹری میں ڈبل رول کا فارمولا ہمیشہ کامیاب ہوتا ہے یہی وجہ ہے کہ ماضی میں  ہیرو اور ہیروئن کے ڈبل کرداروں پر مشتمل بہت سی فلمیں بنائی گئیں جن میں رام اور شام، سیتا اور گیتا، چالباز، جڑواں، ڈوپلیکیٹ وغیرہ شامل ہیں اور ان تمام فلموں نے باکس آفس پر کامیابی حاصل کی۔
ہدایت ڈیوڈ دھون نے رواں سال بھی ڈبل رول کا تجربہ کیا جو کامیاب رہا انہوں نے اپنے بیٹے ورون دھون کو لے کر ماضی کی مقبول ترین فلم ’جڑواں‘کا ری میک ’جڑواں2‘کےنام سے بنایا۔’جڑواں2‘شائقین کو بے حد پسند آئی اور یہ فلم رواں سال کی کامیاب ترین فلموں میں شامل ہوگئی۔ اب ایک بار پھر یہی فارمولا اپنا کر فلم بنائی جارہی ہے جس میں سابق ملکہ حسن اور اداکارہ ایشوریا رائے بچن ڈبل کردار نبھاتی نظر آئیں گی
بھارتی میڈیا کے مطابق فلم پروڈیوسر پریرنا اروڑا نے ایک انٹرویو کے دوران اس بات کی تصدیق کی ہے کہ ایشوریا اپنے اگلے پروجیکٹ میں ڈبل رول میں نظر آئیں گی۔ انہوں نے کہا ایشوریا رائے ان دنوں فلم ’پھنے خان‘کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس کے بعد وہ مزید دو پروجیکٹس میں کام کریں گی تاہم فلم میں ان کے مقابل مرکزی کردار کون ادا کرے گا اس کا فیصلہ ابھی تک نہیں ہوسکا۔
میڈیا رپورٹس کے مطابق اداکارہ ایشوریا رائے لیجنڈ اداکارہ نرگس کی 1967 میں ریلیز ہوئی فلم ’رات اور دن‘کے ری میک میں کام کریں گی۔ جب کہ ایشوریا بھی اس فلم میں مرکزی کردار ادا کرنے پر بے حد خوش ہیں۔ پریرنا نے کہا کہ انہوں نے اس فلم کا مرکزی خیال اداکار سنجے دت کے ساتھ شیئر کیا تھا جسے دیکھنے کے بعد انہوں نے فلم کے لیے ایشوریا رائے کو کاسٹ کیا۔

بالی ووڈ حسینہ ایشوریا رائے اپنے نئی آنے والی فلم میں جڑواں کا کردار نبھائیں گی۔۔۔” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں